kotisivuille.fi
Pieni Enkeli

Nälkä vatsaa nipistää
sullon sinne puolukkaa
suolet silti kupruilee
ei kai ripulia tee.

Mikä elämä tämä on
eksyksissä lienen
olen aivan onneton
päästän itkun pienen.

Ilta alkaa hämärtää
mitään en mä kohta nää
paniikki jo ahdistaa
taitaa tulla matkan pää.

Käperryn mä kuusen alle
tähystellen taivahalle
josko pieni enkeli
minut kotiin noutaisi.

Tähtöset ne tuikkii vaan
näinkö julman lopun saan
sammalikkoon jäätyä
mullan alle päätyä.

Pienen pieni enkeli
itkuni kai kuuli
luokseni se lenteli
kuin hellä lounatuuli.

Ensin tarjoo rommia
sitten jatkaa hommia
rakentelee nuotion
kohta mulla lämmin on.

Pelasimme pokeria
nakersimme sokeria
pian uutta voimaa sain
jo laulelimme kaulakkain.

Yö se kului rattoisasti
hupsuteltiin aamuun asti
näyttää vielä kotiin tien
sinne terveiset mä vien.